Hehheeii, hmm... Pitkästä aikaa vai TODELLA pitkästä aikaa? Juu kattelin tossa äsken jotain turhaa ja sitten muistin että ainii mullahan on blogi??? Siiis joooooooo sitte selailin vähä tätä ja huomasin et oon kirjottanut ennen kesälomaa viimeks :O Siiiiiiiiiiiis oikeesti kauheeen pitkä aika. Mut siis en oo ssotakaan pelannu kun silloin tällöin kattomassa mitä uutta sinne on tullut. Mutta nyt oon taas vähän ruvennu pelailee mutta tää on vähän jääny (tosi vähän xD) Muttaaaa eiköhä mult jotai kuvii löydy :) 

:) Random hymy tähä välii 

En tiiä tiiättekö, mutta yks mun hevosist nimeltä Icewhisper (quarter) Nii oon ostanu sen sillo ku ne tuli mut nyt vast oisko ollu viime perjantaina sain sen 15 levulle, kun no tota kaikki on vähän jäänyt xD

Hei btw pelaan sson lisäks myös alicia onlinee nii tulkaa pyytää kamuks -> Lilyah[fin] :)

Ja no ssossa oon Karoline Applecake :)

Oon muute vihdoin ryhdistäytynyt ja oon menny johonkin clubiin, juu siis enne olin sillai et sen pitää olla just täydellinen enkä oikeestaa viihtyny missään mut nyt löysin hyvän clubin nimeltä Silver Mustangs Legacy Ja mä rakastan tota clubia siis ajattelin eka mennä vaan kokeilemaan sitä mut sitte olinki sillai et oih ihana jään tähän! Siis siellä on tosi mukavaa porukkaa <3 Rakastan!

Älä huoli kyl niit kuviiki tulee xD Muttaaa ensin sanon kaikille nyt just tähä välii et sori oikeesti iha hirveesti et en oo ollu täällä näi kauhee aktiivinen kun se vaa jäi mutttaaa kun mä katon tota mun sivukatselu määrää nii teit kattoo tätä sivuu ihan hirveesti joten sori jos ootte nyt useamman kerran joutuneet pettyy et mitään ei oo tullut mutta mä voisin uudistaa tätä koko blogii ihan kokonaan (nimi ja muut pysyy samana mut nää muut jutut niiku ulkoasu ym vaihtuu)

 

HEVOSTEN ESITTELY TULEE HUOMENNA KLO 20.00 MENNESSÄ!

 

SSO Karoline Applecake

AO Lilyah[fin]