Hei ja jes osasin pitää lupauksen ainaki yhen kerran XD Viel pitäs kans pitää se jatkoski... :D Mul ei oo kauheesti mitää kerrottavaa ku et koulutin uut heppaa (koht kerron lisää) ja vähän myös pohdiskelin sitä ku sso ei ollu niin suosittu ja kehittyny peli.

Lautta%20gone%205.3.17.jpg

Tunne ku oot kärsimätön ja lauttaa ei näy missää seuraavaan 15min.. 

Kun%20lautta%20tulee%205.3.17.jpg

Joo sit ku se tulee nii on sillai "jessssss" mut sit huomaa et siin menee se 15min et pääset perille..

Kaipaan%20entist%C3%A4%205.3.17.jpg

No niin. Ensinnäkin (perjaattees viimeisenä xD) tässä on Morningpearl, ei mitään tietoo mist toi tulee tai sitte sen lempinimi joka on Nasu.... Juu u Nasu on nyt 7lvl ja sitä oon yrittäny tosi aktisti kouluttaa.. :(

No mutta itse asiaan.

Must on kauheet kuulla ku jotkut uudet tyypit jotka on vasta alottanut pelaamaan tätä on sillai "hyi miten ruma toi mun alotusheppa on" "miks ei voi olla tommost Quarterii" "tän animaatio on tosi huono" sillo ku mä alotin pelaamisen kaikil oli sama animaatio ja alotusheppa oli se ykkös valinta <3 Mut nyt kaikki on sillee et "ostan Quarterin, Mustangin, Lipizzan, Shiren ja vaikka Morganin" Hmm me ostettiin sillon niitä alotusheppojen näkösii esim niiku tämmönen

Entisen%20ajan%20ihanuudet%205.3.17.jpg

Kaikki hepat oli samallailla tehty paitsi että ne oli eri värisii ja eri rotusii. Ja sit oli myös se et jos jonkun heppa kaivo kaviol maata (mitenköhä seki sanotaan) niin mä ainaki olin sillai "oo toi tekee noi mut mun heppa keinuu ja heiluttaa häntää puolelt toiselle" ku niit oli vaan kait joillain hevosilla esim alotushepal ei ollut semmost animaatiota, tosin nyt taitaa olla. Sit ku tuol menee vaik Pintaan siel ei nää alkuheppoi tai tollasii mikä tos ylhääl on vaa kaikki on niit Morganeit jne. Tosin mä kyllä ymmärrän et juu näil on tosi hienoi animaatioita niiku Mustangiki syö vaik oot sen selässä ja mäkin myönnän et en oo varmaa vuotee koskenukkaa alkuheppaan.... Tai et mul olis ees joku alkuhepan näköne hevonen.

Mutta sitten näihin paikkoihin. Kaikki paikat mihin pääs sillo joskus oli vaan niit moori, steve ja tämmösii ja sit goldi johon pääs 12lvl. 

Entinen%20map%20ilman%20jorvikkia%205.3.

2012 

Kartta%205.3.17.jpg

2017

Ihan pikkusen enemmän paikkoja. Mun mielestä tää on vähän sekavaa nykyään ku vaikka ennen oli niin että 4lvl loppu tehut jos ei ollut sr 5lvl sai ekaa kertaa hypätä ja 12lvl pääs goldii, sai kait myös 12lvl friisiläisen ja (14lvl dark core). Mut nyt jotkut sanoo et 14lvl pääsee goldii ja jotkut taas toista. 

En yrittänyt tossa nyt sanoa et sso ois huonompi kuin ennen, on iha ymmärrettävää et kaikki muuttuu mut mä vaan kaipaan sitä ku kaikki oli nii uutta ja jännää.. Mut ei siit nyt enempää et pohdiskelen jatkos viel lisää ja tarkemmin, heippa!

SSO Karoline Applecake

AO Lilyah[fin]