Moiih, Epona on tullu ja sinne tehtii iha sairaasti kaikkee ku sillonku olin siel aikasemmi sen bugin takia... Mut joo se on kuitekki ihan sairaan hieno paikka<3

                                  ---------------

Musta tuntuu et mun pitäis laittaa uudestaa näist mun hevosista kuvat koska no uusia hevosia on tullut ja joitain on myyty... Mut ainaka jotain poneja on myyty.

 

Olin tänää Ssossa kuten yleensä:D Mutta siis tein aamul Eponassa tehtäviä ja sitku ne loppu nii en tienny mitä tekis :( Joten päätin sitte lähtee pois.. Ja sit nyt illal ku tulin takas nii aattelin et voisin tehä sen horse marketin tehut ja sit mä tein ne :3 Ja sit olin Goldin ja Moorin champpi ja menin Goldin champpii ja olin kai 7. Sit oli Jorvikin champpi ja muute eile eli perjantaina olin Jorvikin champis Rosella ja tultii 3 se oli eka Rosen voittama ruusuke<3 Mutta joo tulin siin champis 9 koska mul lagi nii paljo ku en kerenny ignooraa ihmisii jota joudun aina tekee et ei lagis-.- Sitte ku Jorvikin champpi oli menny nii olis ollu puolelta Silvergladen champpi olin menossa siihe mut sit muistin et olin ottanu pari kuvaa Rosen kanssa Goldissa pari tuntii sitte. Nii sitte päätin et kirjotan tätä. Ja tässä nyt ollaan kirjottamas oooikein pitkää stoorii xD Ehkä tää selittely ois tässä ja ne muutamat kuvat nytten :DD

asenttttotoot.jpg

Kattokaa mikä asento :D

Milk%C3%A4asento.jpg

Mitä tossa kuvassa tapahtuu?  :P

T%C3%A4%C3%A4h%C3%A4%20kattu.jpg

Toi näyttää just siltä et "koht mä kaadun" :D

Tautasiii.jpg

Yritin ottaa artsyy kuvaa jossa laukkaan ja aurinko paistaa takana<3

Teksttiiii.jpg

Hyvä kuva, hyvä asento, hieno maisema, kaikki olis hyvin VAAN jos ei näkyis teksti -.-

Ihunanna.jpg

Rosen asennot näis kaikis kuvis on vaa nii <3

ihhhaana.jpg

Puska----

 

Juu hei heii!