Moi! Käytän nyt Ilonaa kisoissa enemmä ainaki tänää... :D Nii olin tänää Ilonankaa Valen,Jorvikin ja Goldin champis... Oikeestaan mun päivä meni tänään siihe ku tulin koneelle nii menin Sso:ho,otin kuvii ja tein tevui Dinossa:3 Sitte ku lähin pois koneelta nii menin piirtämään mun Sso heppoja ja sain aika monta piirrettyy heppaa valmiiks. Voisin laittaa kuvat niist mun hepoista ku ne kaikki on valmiita:3

  • Ääh ei jaksa kirjottaa :D

Ku olin piirtäny tarpeeks kauan nii rupesin kattoo puhelimesta Netflixxii xD Ja sitte tulin taas koneelle rupesin ottaa champeista kuvii ja muustaki. Enne champpei mä treenasin Kingii ja sain sen 7lvl ja aamulla treenasin sen kutos levulle ja illal 7 levulle. Oli järkevän kuulone lause :D Sitte ku oli Jorvikin Champpi nii otin taas lopusta sen kuvan jonka otan aina champin jälkeen ja sen jälkee ku se champpi meni nii lähin Goldii ja siel taas otin kuvan siin lopussa :D Tätä ei varmaa jaksa lukee.. xD Mut nyt viimein ne kuvat! :D


Kisoissa%20taas%20ilonan%20kaa.jpg

Valen kisat aamulla tulee monta kuvaa kisapaikalta :P

Ilonaaa.jpg

Toi on vaa nii ihanan näköne ku toi peruuttaa <3 :3

Ilona%20kisat.jpg

Toi on myös söpöö toi kiitolaukka:3 Järkevän kuulosta taas kerran :P

Ilona%205.jpg

Jei viides :P Ja on aika hieno toi hyppy ja kuvakulmaki on kyl nii upee :D

HYV%C3%84%20ILONA%21.jpg

Hyvä Ilonaaaaa!! :3 Kolmantena O.O

Ilonan%20eka.jpg

Ilonan ensimmäinen Jorvikin ruusuke :3 XD

Kingi.jpg

Jei Kingi 7levul :3 Mä en ottanu siit ku se pääs kutol levulle nii en ottanu siit kuvaa :p Ketä ees kiinnostaa nää mun kuvat :D

Noi%20jalat.jpg

Noi jalat on söpöt ku se hyppää ja on tulossa alas :D 

tyls%C3%A4%C3%A4.jpg

Ku nää quarterit kävelee nii ne näyttää nii tylsistyneeltä o.o :P

penkki.jpg

Siis oikees olin toinen ja sit törmään penkkii ja jäin kasiks :D

Mut mää häivyn nyt heppaa!!